opc_loader
Inschrijven voor hippe post
Gastenboek
Susanne Daanen 
Gisteren sleutelhangers besteld, vandaag kon...
Esra Ceyhan 
Naamsticker besteld. Precies zoals...
Angela Daanen 
Nog nét voor de start van het nieuwe...

Minimaal bestelbedrag & verzendkosten van onze producten
 

Het blijft voor elke webshop een lastig punt.

Hoe stel ik de verzendkosten samen, zodat jij als klant niet teveel betaald, maar wij als webshop er ook niet te veel op hoeven toe te leggen.

We krijgen daar soms eens een opmerking over en vinden wel netjes om daar transpartant over te zijn

Waaruit bestaan nou precies de verzendkosten en waarom betaal ik die ook als ik maar voor bijvoorbeeld € 1,00 bestel
 

Dat zit zo;

  • Allereerst vraagt de belastingdienst 21% over de verzendkosten. Die kosten krijgen we niet terug want op postzegels zit geen belasting. 
  • De verpakkingsmaterialen en de envelop, het brievenbusdoosje of groter doosje kosten ook geld. 
  • Er moet een naam en adres sticker worden geprint, dat kost papier en het printergebruik.
  • De kosten voor het betalingsverkeer zijn bij overboeken 14 cent voor een overschrijving en 25 cent ex BTW voor een ideal betaling, ongeacht het bedrag van de overboeking.
  • Wist je trouwens dat 1 postzegel al 87 cent is (tot 20 gram) en dat als een bestelling meer weegt dan 100 gram we er al op toeleggen? En deze kosten nog steeds door postNL elk jaar stijgen?
     

We hebben al een aantal jaren onze verzendkosten niet verhoogd ondanks de prijstijgingen van PostNL en de verpakkingsmaterialen.
 

Vind je alsnog de kosten te hoog, je bent van harte welkom om de bestelling op afspraak op te komen halen